orientaliskt

Hemma från jobb och annat. Kom hem vrålhungrig och min underbara mamma hade gjort en av världens kanske godaste maträtter. Orientalisk gryta. Så många smaker, så många konstiga kryddor blandat i ett, såå gott. Tack. Nu är jag proppmätt, funderar på om jag ska ta och läsa vidare i boken kanske.

upptäckte dessutom att jag hade väldigt många mail i min inkorg, 25 stycken. Vad betyder då detta? dags att sätta ihop nya grupper till simskola. jobbigt, men kul! Snart sätter allt igång igen, simskola, skola, träning, jobb, plugg... jag får ångest, jag vill inte ha den där pressen igen, pressen på att hinna med allt. Jag har i alla fall sagt ifrån mig EL-passen nu. En sak mindre kanske gör stor nytta. Håller tummarna för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0