isigt

God morgon. Kylan håller i sig men enligt SMHI ska vädret bli varmare till nästa vecka. Hoppas väl att dom har rätt. MEn jag måste verkligen hitta ett par varma skor. har inga bra, så nu blir det till att ut och leta några som är både varma och inte kostar en förmögenhet. Ett plus om dom skulle kunna vara lite snygga också.. Nu ska jag klä på mig och gå ut och möta kylan. Senare blir det jobb.

Har fått klart grupperna till simskolan nu i alla fall, sen har jag fortfarande lite plugg kvar som jag ska försöka att få klart innan det sätter igång på riktigt igen. Vill inte ha en massa rester kvar efter lovet. Sen vet jag en viss klara som ska ta och skärpa till sig i skolan, så att man inte sitter där kvällen innan och har fetingpanik. Det fungerade ju inte så bra sist. Nej, nya tag nu.

bjuder på denna otroligt vackra bild, vi två, hur gamla kan vi ha vart där?
14 kanske, och aldrig varit snyggare

Kommentarer
Postat av: paulina!

hahah, vart fan ahr du fått dend är bilden ifrån!? :D aldrig sett förut _D

2010-01-09 @ 12:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0