Fint

idag när jag vaknade kändes det helt underbart, jag visste att jag skulle jobba idag och sen trodde jag att jag skulle ha en hel vecka ledigt från jobb och annat. Men icke, hade helt glömt bort att jag tog alex barnpassning nu eftersom hon åker till spanien i morgon. den skiten. Plus att jag tydligen hade repan på torsdag. Så ingen vila här inte. Tre dagar jobb blev det. Plus att jag kommit på att jag behöver plugga lite saker som inte har blivit klara. Bra jobbat. Men någon dag i veckan ska jag till romme. jag måste ju åtminstone prova brädan innan idre. Nu är min smoothie slut så jag ska gå och göra nåt vettigare än att sitta här. HÖJT!


saknar mina töser<3


Kommentarer
Postat av: alex

haha ;-) ska tänka på dig när jag är i solen!

2010-01-03 @ 22:23:03
URL: http://alexandraisabellakjerulf.blogg.se/
Postat av: L

Jag saknar er som sjutton!!

2010-01-03 @ 23:24:54
URL: http://linbac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0