25/2 - 16:28

Hemma från praktiken nu, hade kunnat vara där i eveigheter. Jag gillar det att vara barn på nytt. Idag har jag gjort en snöskulptur tillsammans med barnen, en snökatt blev det. fast det skulle ha blivit en häst. men det blev en katt. jättefin :) Ska jag vara ärlig så känns det mer som att jag gör praktik som lekisbarn än som lärare. underbart.

Idag ska jag ägna mig åt att skriva klart vår lilla sammanfattning som ska lämnas in till tävling om bästa tjänst och sen så blir det nog en promenad. Lugn eftermiddag idag med andra ord. me like!

Vi var på förstasidan och var med på två hela sidor i södra dalarnas tidning idag. äntligen händer det lite!

http://www.dt.se/nyheter/sater/article592402.ece




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0