24/2 - 21:51

Nerverna har inte vart roliga att hanskas med idag. Magont, skakningar och jag har kännt mig allmännt borta. Presentationen kändes allt annat än bra. Jag har minneslucka från hela presentationen men tydligen så gick det bra ändå. SK:S SIMSKOLA I TOPP 3!!! Nu spelar det ingen roll om vi hamnar längst ner på pallen, för det här var verkligen mer än vad vi förväntat oss. Men känns skitkul faktiskt, förutom att man måste gå igenom det en gång till, och den gången inför 150 pers! ojoj, kan sluta med två avsvimmade brudar.

Praktiken går hur bra som helst, jag älskar barnen och jag älskar att inte behöva anstränga mig mer än att spela spel, leka i snön och vara med barnen. Inga krångliga kassor eller system som man måste lära sig, ingen städning. Jag njuter!

älskling, vi borde vara mer än stolta. vi klarade det!
..och vi kom till topp 3 - gaaaaaaaalet!

Kommentarer
Postat av: L

Grattis sötisar! Ni klarar de inför 150 pers också, tro på er själv och kör hårt! :)

2010-02-24 @ 22:31:28
URL: http://linbac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0