9/2 - 08.23

Det finns ingen säng och inget rum som jag sover så bra i som hemma hos pappa. Rummet jag växte upp i, sängen och duntäcket.

Fick ta en liten promenad till skolan idag, rätt skönt faktiskt. Vill kunna börja träna nu, blev ingen simning igår efter simskolan. Jävla halsjävel. ont gjorde den i morse också, förkylningen kanske inte gick över så snabbt som jag trodde ändå. men idag ska jag ut och röra  på fläsket på nå vis i alla fall, tro mig det behövs.

Inte långt kvar till kortvasan nu... funderar starkt på att skita i det faktiskt. Jag har absolut inte tränat tillräckligt för att jag ska klara av det.

Nu kom Linnéa och räddar min misslyckade fläta också, great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0