28/2 - 18:47

sista fikat nu med farmor och farfar. Har inte gjort annat än ätit under helgen känns det som. Fet som en get känner jag mig. Så nu blir det mindre fika, mer träning till veckan. Det får vara slutfirat av födelsedag.

simskolan idag gick rätt bra faktiskt, fram till näst sista gruppen när två lyckades träta på mitt humör lite väl mycket. Men bubbelpoolen gjorde susen efter tre timmar i kallt vatten. Nu skulle jag behöva lite mat i mig. Pappa är i full gång så hoppas att det börjar bli klart snart. Har inte ätit nåt riktigt på hela dagen - inte bra gjort av en friskvårdare.

Sportlovet känns som att det kommer i rätt tid. Skönt att sova och ladda om batterierna under en vecka nu.

skulle inte sitta helt fel med min underbart goda kyckling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0