27/2 - 08:35

Idag är det min dag, min födelsedag oc jag är uppe med tuppen. Har sovit hur skönt som helst inatt, vaknade tidigt och ingen är hemma. Jag antar att mamma har åkt iväg och handlat frukost åt mig, eftersom vi inte hade nåt hemma.

Jag och mamma firade min födelsedag igår med mat och efterrätt på restaurang. Supergott. Jag fick en stockholmsresa med hotell och shopping till present. Det kan behövas för min del! Nu hoppas jag att hon snart ska komma hem så att jag får lite frukost i magen. 

Dagen kommer jag spendera på att laga mat och städa tills min underbara gäster kommer och hälsar på. Alla de bästa samlade på en och samma gång. Bättre kan det inte bli! 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0