14/2 - 18:13

Dagens första inlägg kommer lite sent, men jag har haft fullt upp. Gick upp vid halv 8 i morse och åkte iväg på simträning. Träningen fick bli lugn eftersom jag vaknade i natt med världens hosta, kändes som att jag skulle hosta sönder halsen. Men jag ville verkligen träna så då gjorde jag det, simmade bara igenom passet.

Sedan väntade ytterligare tre timmar i vattnet, simskola! Gick riktigt bra, hade poängjakt med mina grupper och jag lovar att det var uppskattat. Kom väl hem vid fyra nån gång så har jag och mamma vart och handlat och nu blir det matlaning. Lax på spenatbädd med fetaosttäcke. mums!


jag och mamma på Island, bland det häftigaste jag gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0