26/8 - 13:49

Jag vill bara börja med att säga att jag trodde nog aldrig att jag skulle kunna bli såhär kär på såhär kort tid. Alltid har jag "klankat" ner på par som jag tyckt gått för fort fram. Jag kan bara säga att jag tar nog tillbaka allt det. För nu förstår jag. Jag förstår att det faktiskt inte är omöjligt att bli kär på kort tid. Jag och emil har känt varandra i ungefär två månader nu, bara två månader. Det är inte speciellt mycket på ett 19 år långt liv. Men det har varit två månader med många dagar som skulle kunna toppa min lista av "de bästa dagarna i mitt liv". Vi vet inte allt om varandra än, vi känner inte varandra utan och innan. Men det är det som är lite spännande med det hela. För varje dag lär man känna varandra mer och mer. Hittils har det bara betytt att jag blivit mer och mer kär, för varje dag. 

Jag lever långt ifrån ett perfekt liv just nu, men just alla studerna med dig får det mig att känna mig som att jag lever i en perfekt värld. Det ger mig lite extra styrka. Lite mod och självförtroende. Det är precis vad jag behöver. Ni får säga vad ni vill, men jag älskar dig emil.



 

Kommentarer
Postat av: becca

Söten då!! fan vad härligt att du är såå kär <333 Ni är vekligen jätte gulliga tillsammans!! KRAm vi måste ses snart!

2010-08-26 @ 14:59:54
Postat av: paulina

sötan! :D är glad för din skull!

2010-08-27 @ 11:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0