15/8 - 20:09

Helt okej dag idag. Det gick bra att jobba och jag fick faktiskt några besökare till museét. Ibland undrar jag hur jag kommer att bli när jag blir gammal. Kommer jag också åka runt och kolla på tråkiga museér bara för att fördriva tiden? Fast det roliga är att de flesta faktiskt verkar tycka att det är intressant också. Det kanske blir så när man blir äldre, när man redan kan allt roligt så blir annat intressant? Tycker bara att det är häftigt hur människor kan vara så fascinerade(stavning?) av några tygbitar..

Det var kul att få träffa farmor och farfar idag. Det var ett tag sen sist. Jag fick med en massa mat hem som vanligt. Hemodlad potatis, morötter, ärter, hallon, farfars fileéade gös och bäst av allt en burk kräftor som jag och mamma smällt i oss nu till middagen. Hur gott som hellst. Vi hade vår egna lilla kräftskiva bara hon och jag. mysigt. Kvällen vet jag inte hur den ska spenderas riktigt. ska väl försöka få klart CV så jag kan börja söka jobb till veckan.

gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0