12/8 - 20:28

Har tillbringat några underbara dagar med världens bästa kille efter min helvetesvecka i lumpen nu. Det känns skönt att vara hemma nu. Jag trivs. Jag har kollat lediga jobb som ska sökas. Ska bara få ihop en CV först och jag har ingen aning om hur man ska skriva en sån.. jag gjorde ett försök nyss, men det funkade inte. Får vänta på lite hjälp från mamma.

Igår var jag och Emil uppe på lugnet och hyrde segway (stavning?). Kul vare, asläskigt från början men det var kul !:D Sen hade vi världens mysigaste kväll. en kväll jag skulle kunna leva länge på. tack världens bästa!<3

Idag har jag hälsat på sandra en sväng. Kul att träffa dig igen efter allt. jag tycker om att vara hemma igen. samtidigt vill jag göra något, inte bara gå runt om dagarna. Så jag hoppas att jag kan få nåt jobb nu. I helgen blir det i allafall jobb. ska bli skönt.

s&k <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0