26/8 - 22:53

Hemma från jobb och slit nu. Gick riktigt bra att jobba idag, tiden gick fort, allt rullade på och ja. Det kändes bra helt enkelt. Goda nyheter att jag fått lite fasta tider på SVEA också. Känns hur skönt som hellst. Underbar känsla att inte känna sig helt arbetslös igen! Jag bara längtar tills simskolan och jobb sätter igång nu. Att gå runt och inte göra någonting börjar bli riktigt långtråkigt nu.

Tog mig några löpsteg på bandet efter jobbet idag också. Kände att det behövdes. Saker börjar gå bättre, jag börjar se lite hopp igen. Känns väldigt bra. I morgon börjar flytten in i nya lägenheten också, så det blir väl heltidsjobb under helgen.

Måste väl vila upp mig lite nu inför imorgon, då blir det hårdkörning!!
pratar med världens bästa nu också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0