20/8 - 13:45

Gårdagen blev helt okej. Massa städning och sen simträning till kvällen. Dock utan tränare, Så sjukt sugen på att börja simma på riktigt igen nu. Men blir svårt at satsa om man inte har någon tränare... vi får se hur det blir med det. tråkigt nog.

Det är fredag idag. Det är idag man borde få den där sköna känslan av att det äntligen blir helg, att man äntligen får vara ledig. Men för mig är den här dagen bara precis som alla andra dagar. Det suger.

Antar att jag lär börja förbereda mig för löpningen i morgon. Vasastafetten står på tur och jag har inte tränat löpning på hela veckan. Ser lovande ut. nej. Menmen. det är som det är. Allt går inte bra.

Får i alla fall tillbringa min dag med världens bästa. Det är bra, det gör mig glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0