1/8 - 21:30

Nu är en väska packad, jag vet inte vad jag ska göra, vet inte vad jag ska tänka. Allt känns bara väldigt konstigt. Jag vet inte om jag har packat tillräckligt eller för mycket. Jag vet ingenting känns det som. Klockan åtta i morgon bitti går mitt tåg. Tåget som ska ta mig till mitt nya liv.

Det kommer att bli bra, ska bli så galet kul att få testa mina gränser, se hur mycket jag klarar av, det ska bli så roligt att få lära känna lite nya människor och att få testa på något nytt. Jag har elva månader framför mig, elva månaders utmaning. Elva månader av mitt liv som jag förmodligen aldrig kommer att glömma. Nu gäller det. Jag är taggad. nu kör vi.

jag kan, jag vill, JAG SKA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0