16/8 - 09:46

En prommenad i solen fick starta min dag även idag. Ett ägg kokar för fullt inne i köket så jag passar på att blogga lite medan jag väntar på att det ska bli klart.

En ny dag, En ny vecka. Jag har lite att stå i idag. Ska börja putsa fönster och städa lite i lägenheten så att det är rent och snyggt när vi flyttar ut. Det är tydligen bara två veckor kvar innan vi flyttar. Känns bra faktiskt, alltid lika roligt att få ett nytt hem att inreda och göra i ordning. Det blir lite mindre, men jag kommer att trivas.

I eftermiddag/kväll är det jobb som väntar. Så jag hoppas på att en massa folk kommer och invaderar SVEA Träningscenter och gör min kväll toppen. Pricken över i:et den här dagen kommer inte förrän efter jobbet, men det är värt att vänta på. EMIL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0