10/8 - 11:43

En vecka i lumpen var vad jag pallade. Inte en dag till hade jag velat stanna. Mitt beslut att hoppa av känns riktigt bra. Det är inget jag kommer ångra alls. Lumpen var helt enkelt inget för mig, all tidspress och och alla sjukt tråkiga övningar var bara tråkigt. Det kändes inte som att jag hade något att se fram emot där. Förutom permisarna. nej. jag valde att hoppa av och komma hem.

Så nu ska klara ut och söka jobb tills hon spyr och sen blir det plugg till hösten. Förhoppningsvis så löser sig allt på nå vis! Det är i alla fall galet skönt att få vara hemma igen. Slippa gå upp klockan halv 6 varje morgon och vara i tjänst fram till klockan nio på kvällen. Det var ingenting med det som var roligt. Här hemma kan jag göra så mycket roligare saker som jag också kommer att ha nytta av.

nu blir det ett avsnitt one three hill med emil. Gud vad jag har saknat honom, helt sjukt. Jag var så fruktansvärt glad när jag klev av tåget igår och fick den efterlängtade kramen. och jag har haft en underbar kväll/natt/morgon med min älskling. äntligen fick jag sova med honom bredvid mig igen. En månad har det varit vi nu. en månad låter lite men det känns väldigt länge. kärlek till dig.




Kommentarer
Postat av: paulina

tur att du hoppade av nu oc inte om någon månad så du hade gått där i någon månad och gjort värdelösa saker. Hoppas det känns bra iaf! :) pusss <3

2010-08-10 @ 12:47:12
Postat av: L

Bra att de kändes som rätt beslut! Glad att du är hemma

igen <3

2010-08-10 @ 14:22:24
URL: http://linbac.blogg.se/
Postat av: beccis

Tråkigt att du inte trivdes men bättre att du är hemma !! du hittar ett jobba de kan jag lova dig!!

2010-08-17 @ 08:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0