05/08-10

Klara bad mig gå in och skriva lite nu när hon är inne i lumpen, hon har det väldigt jobbigt men på samma gång lär hon sig väldigt mycket! dom får stå ute i sina varma uniformer och tränar på vändningar ute i värmen i timmar, inte så jätte roligt skulle jag tro, men är det någon som klarar det så är de Klara :)

Men nu Börjar jag sakna hon otroligt mycket..

kan ju passa på att skriva lite om vad som har hänt dom senaste dagarna.
Igår träffa jag martina på stan sen vigo som jag gick med i timmar på stan, hel skumt men kul hade vi. Sen hade jag match jag lyckades med de mesta igår, gjorde självmål, en bisakletas(ingen anning om hur de stavas) och sen blev jag ner sparkad så jag har sjukt ont i fotleden så jag blev lite sur så då lyckades jag få ett Gult kort och de var mitt tredje så nästa match får jag tyvärr inte spela.

Puss och kram allihopa / Emil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0