8/4 - 22:22

Nu har jag skämt bort mig själv en stund jag har solat, duschat, kapat av djungeln som växt till sig på mina ben och jag har haft ansiktsmask. Funderar även på att bädda rent i sängen tills jag ska sova.

ABISKO 2010
Som sagt så var det mycket som hände, mycket att ta in och mycket att lära. Jag har haft det otroligt skönt där uppe med underbart väder. Klarblå himmel varje dag och mellan -5 och +5 grader. Vi har åkt på skidturer, åkt lite utför med brädan och lite skoter också. Skidturerna har varit väldigt intressanta. Det var mycket uppför och mycket nedför. Jag föredrog att gå uppför. Alla nedförsbackar har lämnat ganska många spår på min kropp i form av blåmärken. Jag är lite feg när det gäller utförsåkning med längdskidorna. Helst då det inte finns några spår att hålla sig till. Men jag överlevde det med. Alla fina vyer och utsikten gjorde att det var värt varenda blåmärke.

Umgänget där uppe var riktigt kul! Sebbe, Erika, Sara, Erik, Håkan, Eva-Britt, Henke var de inblandade. Tänker inte gå in på hur alla hänger ihop, ni får gissa er fram. Jag har fått många skratt där uppe, det har varit sjukt kul. Ni som känner mig vet ju hur jag fungerar i en "ny grupp" människor. Jag måste som inspektera och läsa in lite innan jag börjar ta för mig, se hur folk fungerar på nåt sätt. Så ja, jag vet inte om jag märktes av så mycket men jag har haft det väldigt trevligt i alla fall!

Jag har sett mitt livs första norrsken och det var riktigt häftigt. Det var så stort och färgglatt och ja, häftigt. Tyvärr blev det inga bilder på det, men det måste upplevas nån gång. Vi har även invigt grillsäsongen. Grillade kyckling ute på grillen för första gången i år! :)

Jag bjuder på några bilder, förhoppningsvis kommer det fler framöver om Erika vill skicka några. Jag själv har inte varit så aktiv med kameran under resan.

 






Kommentarer
Postat av: Erika

Du for iväg med det fina vädret ;)

Många fina stunder blev det, inte minst;

"Vad heter det störta djuret på 4 ben?" - ööh, älg?

Haha!! Livet har sina goda stunder!!

2010-04-15 @ 18:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0