26/4 - 20:51

Det är nu jag skulle behöva sitta här och plugga, inte blogga, inte kolla facebook. Men när ska man få ta en liten rast och få slappna av lite. Sista måndagen med simskolan idag i alla fall. skönt och tråkigt. Imorgon har vi prov i samhällskunskap och redovisning i människan socialt och kulturrellt. Blev ingen träning idag på grund av plugg. men jag hade lika gärnat kunna vart kvar och träna. får ingenting gjort.

varför är det så lätt och varför går det så fort att trilla ner, när man får kämpa så länge med att ta sig upp?
FV07 älskar samhällskunskapsboken ikväll, inte sant? Nu ska jag ägna resten av min kväll åt just den i alla fall. Tills jag stupar, tills jag inte får in mer i min trånga skalle. I morgon bitti ska jag gå upp tidigt, alldeles för tidigt och springa. Vill ut nu, men kan inte svika samhällsskunskapen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0