23/4 - 14:26

Håkan Hellstöm, en underskattad artist av många. Hans musik och texter passar alltid in, i vilket tillstånd man än är i så finns det alltid en håkanlåt som visar medkänsla. Hans låtar har fått följa mig genom tonåren. Genom svackor, genom glädje. livet förändras vart man än går. han är bra. Hela veckan har jag haft ett slags topptillstånd, igår spräckte jag det. igen. Orkade inte reparera idag, nu växter riskerna. Nu behöver jag styrka, vilja. Givetvis ska jag finna den. viljan. styrkan. illusionen av att jag klarar allt. Hitta mitt motto att - Klara klarar allt. Håkan Hellström i högtalarna. KLARA KLARAR ALLT.

Det här har växt i mig
Åh, så länge nu
Regnmoln brukade jaga mig
Och nu jagar jag morgonen längs avenyer


Kommentarer
Postat av: L

Ge inte upp, Klara klarar allt :D

2010-04-23 @ 23:39:01
URL: http://linbac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0