one week of danger

igår såg jag och josefin allt för min syster var nog ganska tur att vi inte var så insatta eftersom den var nog lite sorglig .. sen bestämde vi oss för att se på bio, hade ingen anning om vilken film vi skulle se sen när vi kommer till bion så peka jag på en bild av en film och säger : den måste vi se nån gång ! j : det är den filmen vi ska se ..
känns bra med att ha koll !
filmen vi såg hette remember me , bra, lite seg i vissa lägen men bra. kanske inte ska berätta alltför mycket . men vet itne om man kan kalla den kärleksdrama ? slutar med att det är 11 sept 2001 och gissa vem som dör !
bra filmdag ! inte sådär jätte muntra filmer  ..

tror jag har blivit småttkär i carolina liar okså!!
nej nu kanske jag ska ta tag i läxorna och ta en riktig promenad med eddan,
hoppas alla får en trevlig dag!

imorgon kommer  klaris hem ! :)

vi får aldrig tillbaka det vi förlorat
men livet går ändå vidare




jag och bini i uppsala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0