med plåstret på pannan

har en tendens att riva sönder sår som blöder mycket, så nu sitter jag där med plåstret .
grymt bra uppfinnig annars , älskar mina nalle puh plåster, och grejen är att dom verkligen hjälper, mot blödningen och mot smärtan!

JAG ÄLSKAR FLINGOR OCH MJÖLK. anteckna snälla
värdens bästa frukost och lunch. !
trivs verkligen med att vara ensam hemma, slippa klä på sig (alltså från pjamas) och äta flingor och mjölk när man känner för det.

lika tycker jag att man ska njuta av det man tycker är gott, vafan ät det! istället för att hela tiden hålla på med dieter och bantningar. det är ganska överskattat tycker ja.
visst ibland kanske det behövs på vissa, men dieter håller inte i längden!
så därför tänker jag njuta av mat , godis och glass så länge jag inte rullar fram.
livet är för kort för att du ska snåla på det bästa för tänk om du dör och inte hunnit äta din favorit rätt eller efterrätt?

jag har varit ut med eddan
jag har plockat ut diskmaskinen
jag ska göra läxor ..
jag vill spela !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0