i fought the law

igår bar det av till jönköping och på elmia med papi norsken och tarja. här får man inte sovmorgon fast man har lov !
efter många stop kom vi äntligen fram vid halv 2? , (vi hittade en godis butik så lära ju köpa påskgodis!) och folk är redan fulla !
jag fick så klart gå in som ungdom (15) så kikade vi runt lite, man får så stärkt självförtroende riktigt trevligt :)
för mig blev det inte att se så mycket, stod och väntade på att få träffa foose, en väldigt stor man inom bilvärlden! norsken fick ngn del signerad av honom.
efter det kände vi oss ganska klara, pappa hade då sett det mesta så vi begärde oss hemmot och pappa och norsken drack öl i baksätet och pratade hela tiden! ungefär 3timmar
sedan fortsatte ju pappa så klart att mala på, grymt svårt att få ur han något när han är nykter men när han druckit nåra öl går det inte att hejda ! men han sa något väldigt bra ;
"det är bättre att berömma än att fördöma"

och idag kanske det blir att gå hem till långben. :)

nejnu ska jag och lexi fortsatta tracka klaras fb !


imponerande man

ha så trevligt !

Kommentarer
Postat av: fritjof

min pappa tycker att sandra är häftig!

2010-04-04 @ 18:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0