30/4 - 15:23

Har gjort lite nytta idag och deklarerat, fick det att stämma till slut så nu bara att vänta på att alla pengar ska vandra in i kassan. $klirr$

Jag styr om för eftermiddagen/kvällen. Inget plugg, ingen träning - jag ska umgås, laga mat, äta mat. Ta vara på det sociala. Det blir bra! Jag litar på att mina kunskaper är tillräckliga inför examinationen i morgon. Nu ska jag ner till kupolen, möta upp Alex och Jennifer. Sen åker vi och inhandlar matvaror för matlagningen. Det blir min magnifika kycklinggryta. Det kan låta tråkigt, men ni skulle bara veta. Jag tar med kameran och hoppas på att jag tar mig för att knäppa lite bilder. Nu får ni nöja er med ännu en bild av mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0