27/4 - 18:29

Tänk er att ni inte har tränat på några dagar,klockan är halv fem  när du kliver av bussen. Du har nyss haft avslappning i skolan. Du börjar bli hungrig, det regnar och är grått ute. Du är sådär seg och trött. Längtar efter att få lägga dig i soffan för att känna den där sköna känslan av ligga mjukt. Tankarna på att inte vilja göra nånting mer under resten av kvällen har smygit sig på och trängt sig in i din hjärna. Du hade under morgonen bestämt dig för att du skulle ta en springtur men börjar tvivla. Tvivla ganska mycket och när du kommer innanför dörren är du näst intill övertygad om att du tänker stanna inne. Ni vet hur svårt det är då att knyta på sig skorna och bege er ut? 

jag klarade det och jag är så fruktansvärt stolt över mig själv! Nu väntar duschen, sen är all den där äckligheten jag pratade om i morse så gott som borta. Ska belöna mig själv med något gott och nyttigt att äta. Sedan ägna lite tid åt att plugga innan jag tänker avsluta mibn kväll med Qigong.

bild från blå lagunen, sommar - 09 med mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0