26/4 - 07:07

Det är åter måndag. en skön skoldag väntar, mina sista farväl till barnen - jag ska tvinga dem att ge mig en kram, jag kommer att sakna det här, simskolan, barnen.. I går kväll låg jag och läste igenom utvärderingarna som föräldrarna skrivit. Jag blev rörd, att jag får så mycket beröm. Igår var det 60 barn som stolt visade upp för sina föräldrar vad de lärt sig - och det var vi, jag och Sandra som sett till att de fick den möjligheten. Att känna sig sedda, att visa upp att de faktiskt kan och jag tror att många av dem går från simskolan med ett lite bättre självförtroende idag. TACK ALLA - som stöttat, som sponsrat, som har trott på oss, som vet om att det vi gör är livsnödvändigt, som har gjort den här tiden till något helt fantastiskt. Men det ska inte ta slut här, vi ska spåna i vilka möjligheter som finns att driva det här vidare. Vi tänker inte bara lägga oss ned och låta Säter komma undan utan någon simundervisning. Det ska ske en förändring. Punkt slut.

Nu ska jag borsta tänderna och packa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0