24/4 - 10:09

Det är sjukt fint väder, min morgonpromenad fick lov att bli flyttad för jag sov för länge. Så den tar vi mot kvällningen i stället. Hade velat vara ute och vistas i solen en dag som den här, men icke. Jag och Sandra ska baka för fulla muggar. Avslutning i morgon och det ska bjudas på fika. Muffins och rutor i stora lass ska det bli! Jag ska snart åka och handla alla ingredienser och sen åka till Säter för storbaket. Har räknat ut att det kommer gå åt 1 KG smör!!!!! hur äckligt låter inte det? Håller tummarna för att det i alla fall kan bli en bra dag.

Ikväll kommer i alla fall bli en sån där sommarkänslakväll. Vi ska grilla, jag ska ta en promenad på säters gator, hoppa på studsmattan på baksidan med fabbe och freja. åh. sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0