23/4 - 20:07

Jag har rullat fram i joggingdojorna i över en och en halv timme nu på fredag eftermiddag. Har agrat lite personlig tränare åt Veronica (mammas kompis). Riktigt duktig var hon, Vi sprang och sprang och sprang! Först jämn takt sedan blev det några intervaller. Mamma hängde med första biten, sedan fick hon hoppa av eftersom hon varit sjuk och är det fortfarande men vägrar erkänna det (Nu vet ni vart jag har fått det ifrån också).

Mamma åkte hem och lagade mat åt oss, lax på grönsaksbädd och fulkorns couscous. asgott, men min mage gör ont och svällde upp till en ballong. mindre bra.

Vår turkietlista fylls på, jag har fått fler förslag av mamma nu brudar!

Mina bästisflickor är på finmiddag eftersom de kommit vidare till SM med deras företag, jag är så stolt över er! Det är ni värda. Jag hade hoppats på att jag också hade fått vara där, men tyvärr snubblade vårt företag på mållinjen i tävlingen bästa tjänst. Snopet men det hör till livets gång. Jag är i alla fall glad för er skull!


Kommentarer
Postat av: L

Synd att inte ni kom med, de hade vart bäst!! Kvällen var helt okej ändå, tror det kan bli bra det här :)

2010-04-23 @ 23:40:47
URL: http://linbac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0