23/4 - 07:18

En morgon med en god blandning. Gick upp och gjorde qigong idag med, idag stördes jag dock lite av mammas stök i köket och av teven. Plus att sterion inte ville fungera som den ska. På högsta volym, hörde man knappt vad snubben på skivan pratade om. Det ligger lite dåliga energier i mig idag, eller också är det frukosten som inte har landat riktigt. Eller en blandning. Min dag igår var ju inte den bästa med tanke på mat och motion... men idag blir det i alla fall en springtur. hoppas att det piggar upp. Jag förstår inte vad jag tänkte igår när jag sa att jag skulle hinna upp på morgonen och träna!? hmm. en annan dag kanske.

ska dricka upp mitt te, borsta tänderna och sen åka till skolan. Slutar tidigt idag, så ska plugga massor - eller - lite i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0