22/4 - 20:19

Bra dag, fast fick lite för lite gjort. Nu är planeringen inför tukiet klar i alla fall och jag längtar nå så in i bomben. Vi har fixat en spotifylista inför turkiet som ska spelas på hotellrummet om och om igen. Jag känner känslan, magpirret, värmen... åh vad jag längtar! Med mina tjejer, bland det sista vi gör tillsammans innan vi skiljs åt. sorgligt i den tanken. Men vi ska tänka på allt roligt. Nu ska jag gå ner till stan och hämta ut pengar som ska till chanpangefrukosten. IHH! ..sen diska..

Efter vårt lilla planeringsmöte tog vi en svängom ner till kupolen och käkade sallad och det blev en lång pratstund. avtorkat snor, dubbelhakor, mätning av hakor, näsor och pannor blev heta samtalsämnen för dagen.

hur torkade ni bort snoret från era näsor när ni var små? Vi snöt oss i alla fall i allt från glasögonputsningsduk till kökshandduken och pappas axel. Fräscha små barn.  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0