22/4 - 09:43

En ledig dag, fast inte ledig från plugg, bara ledig från skolan. Jag började dagen med Qigong, eftersom vi fått i läxa att utföra detta VARJE DAG! Men det var faktiskt rätt skönt, gick fort. men riktigt min grej är det inte. Idag hade jag planerat att skriva min projektrapport hela dagen så att den skulle bli klar. Men min planering sprack snabbare än jag trott. Boken jag behöver för att skriva rapporten, gissa vart den ligger.. om inte i skolan. Jag får helt enkelt kasta om i planeringen och köra på årsredovisningen istället. Börjar bli time att sätta igång nu så att jag blir klar innan brudsen anländer.

bilden visar så mycket - den ger ett intryck av energi, fridfullhet, frihet,
lugn, längtan, självsäkerhet.. Jag ser hopp i den här bilden,
jag känner igen mig. Därför gillar jag den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0