20/4 - 22:47

Fullproppad dag och jag har två fullproppade veckor framför mig. Har lagt upp en planering över alla arbeten och nu är det råpluggning i två veckors tid. Sedan ska det vara klart enligt planering. Så nu får jag leva ett stenhårt liv, strukturerat och enligt planer. Då ska det gå vägen. Tar en dag i taget, genomför det som måste genomföras. Sedan får jag andas ut, pusta och leva livet en stund.

Efter simskolan idag var det bara att sätta sig med planeringen det första jag gjorde, allt var bara ett virrvarr av tankar i skallen. blir så mycket lättare när man får ner det på papper. Sedan tog jag itu med utvärdering och diplom till simskoleavslutningen som vi ska ha på söndag. Sedan blev det lite mat och pappa fick massage. Klockan gick fort och jga hann inte med min träning som var planerad. Usch. får dåligt samvete av att inte träna nu när jag äntligen kommit igång lite. Men jag ta igen det i morgon. Jag ska ge fullt ös på idrotten och sedan köra nåt pass på kvällen hoppas jag.

Nu ska jag tvinga mig igenom några sidor i min bok, även om jag egentligen är för trött. För er som är nyfikna på vilken bok jag läser så heter den "någon sorts frid" skriven av Camilla Grebe och Åsa Träff. LÄS DEN! En liten recension kommer när jag läst ut den.

GODNATT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0