19/4 - 07:28

Vädret ser galant ut utomhus, tvärr så ser det varmare ut än vad det är också. Tydligen vare minusgrader i morse. Men jag tänker i alla fall njuta av att det ser varm ut, soligt och härligt. Jag tänker då inte lämna solbrillorna och skinjackan hemma. Jag har nyss ätit min underbara frukost, tekoppen fick följa med ett tag till och står troget här bredvid datorn.

Idag är det näst sista gången på simskolan buhu! Vill inte att det ska ta slut, mina måndagar och tisdagar kommer att bli så tomma. barnen ska få sina T-shirts och mitt mål under dagens lektion är att få ut så många som möjligt i stora bassängen.

Det är i alla fall skön dag i skolan, 3 timmars alternativ medicin, lunch sen eget arbete med årsredovisningen för företaget.



Nu - Bussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0