14/4 - 08:41

Morgonen började med ett gott humör, dock förstördes det en aning. Fick fakturan för att betala in tröjorna vi beställt till barnen och jag hade inte räknat in momsen när jag beställde och lade priset för tröjorna. BRA KLARA! Vi kommer alltså gå några hundralappar back på detta. hmm, ja inte så bra gjort kanske. Men nu har jag lärt mig nåt nytt, att kolla lite extra noga på papprena innan man köper saker! Visserligen kan vi väl bjuda på det, men det var bara det att vi, eller jag iallafall hade förväntat mig en liten vinst på tröjorna. Jaja, allt kan inte gå vår väg alltid. Men i framtiden ska jag vara mer uppmärksam.

För övrigt kommer det här nog att bli en skön dag, sovmorgon, lite naturkunskap, idrott och alternativ medicin. Nu lägger jag all dålig energi jag samlat på mig under morgonen i bakfickan och går med huvudet högt resten av dagen. Inget blir bättre av att jag går runt och tycker att jag är värdelös för att jag gjorde en miss. Alla missar ibland och vi lär oss varje gång något av det. Huvudsaken att barnen blir nöjda med tröjorna och det kommer bli fint att se allihopa gå runt i dem. :)

Idag ska jag njuta av sommarkänslorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0