12/4 - 22:25

En trött klara, men med ett gott humör! Den här dagen har varit bra, Mjukstart i skolan, simskolan bara snurrar på i vanlig takt och träningen var ganska lugn, förutom de sista 200 meter som höll på att ta livet av mig. Sandra och Nils satt bara och kollade på medan jag fick slita. Men det var välbehövligt!

jag har tagit mina första trampsteg på vår lila monark som har ett bäst föredatum som gått ut för länge sen. Men den funkar och rullar på. Lite nostalgiskt glider man fram på den.

Nu ska jag inte dra över på min deadline att sova senast kl. 22 allt för mycket. jag tackar och bockar för en bra
dag. Sov gott!





Jag gillar min otroliga charm i bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0