10/4 - 17:17

Den här dagen bjöd på lite överraskning. Jag och sandra var ju och fotograferade oss hos "the Studio" helt okej, ganska kul och sådär... tills vi fick se prislistan och blev näst intill påtvingade att köpa bilder. Givetvis kunde vi säga nej, men samtidigt så kunde man inte det. Så nu sitter jag här med svansen mellan benen och känner mig ganska lurad faktiskt. Har 10 bilder av mig själv på en CD-skiva som jag fick betala DYYYRT för och det känns inte värt det. Men som sagt, jag får skylla mig själv när jag inte har stake nog att kunna säga nej.

Vi får se om det på nå vis går att ångra köpet. Ska ringa i morgon och se efter. Därför lägger jag inte upp nån bild än. utifall att det går. Förmodligen går det inte, då kommer de väl upp här. 

Så en förvarning till er som kommer att åka iväg på nån sån här grej, tänk efter innan ni köper bilderna. Det är en skitkul grej att göra, men man behöver ju faktiskt inte köpa bilderna. Låt er inte vara lika lättlurade som jag!

Nu ska jag sätta mig i soffan framför teven en sväng och äta ostbågar och lukta illa i munnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0