lyckopiller?

vaknade typ nyss, kvart över tio! så länge har jag inte sovit sen i somras. sjukt skönt, men sjukt stressande. förlorade några timmars plugg där. Men egentligen har jag hela dagen på mig till att plugga. Ska baka lite med mamma och sen ska jag försöka att få till någon typ av träning. Det behöver jag verkligen efter en helt orörlig vecka. Känner mig så äckligt äcklig.
mamma julstädar och julpyntar för fullt. jag måste plugga, har inte ens tid att hjälpa till. känns inge bra.Nu tillbaka till plugget.

den frihetskänslan och känslan av att ha klarat av något som känns som en omöjlighet, den vill jag uppleva nu, jag vill känna mig bra, lycklig och bara leva i nuet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0