egentligen inte

Hemkommen mätt och belåten från trevlig middag i Hedemora med simlärarna. maten var helt okej men personalen var väl inte av den proffessionella sorten. oartiga saker. 

bakat negerbollar idag har jag också gjort, lillebror skulle sälja med klassen på julmarknaden på söndag så då fick jag väl ställa upp och baka. Resten av dagen har jag tillbringat här, framför datorn med plugget i full gång. Ändå har jag inte hunnit klart. blir till att fortsätta i morgon. jäkla äckelpluggskiten förstör mitt liv just nu. blä på det.

jag vill dessutom påpeka hur mycket jag hatar bilförare som inte fattar att de ska stänga av helljuset när man möts efter vägarna. hur svårt kan det va!?



sandra och jennifer fick väl stå ut med mig idag,
snygga som få.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0