varmvatten?

Nyss kommit in från skidspåret för första gången i år. HELT UNDERBART! jag älskar att åka skidor, men tekniken har glömts lite under sommaren märkte jag. Jag skulle nog behöva lite proffshjälp med tekniken. Är det någon som känner sig träffad så hör av dig. Nu har jag invigt skidorna så nu bara längtar jag efter att få inviga brädan..

I morse när jag gick upp fanns det inget varmvatten, nu sitter jag här lökigare än lökigast och hoppas på att det är tillbaka. Annars lär jag brumma ner tll jobbet och duscha och det kändes jobbigt. Ska ner dit lite senare och nappa upp lite smaskig information från alex. hihi.

sen var det ju det där med julklappar också....


jag hoppas på ett nyår ute i stugan, skridskor, spark,
promenader, raketer, god mat, underbara människor. Jag älskar det!

Kommentarer
Postat av: alex

jag kan lära dig ;)

2009-12-21 @ 13:34:29
URL: http://alexandraisabellakjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0