snart här

allt når sitt slut, efter den här veckan är det jullov. Ingen simskloa, ingen skola, ingenting. vart ska jag göra av all min tid? Vad ska man göra hela dagarna? Jag vill inte vara görlös, det är bland det värsta jag vet. Jag villl inte ha en hel dag som jag inte vet vart jag ska göra av. Det blir alltid fel då, allt går åt skogen och jag hatar det. Så nu får ni vara så snälla att höra av er till mig under lovet! sysselsätt mig.

nu när det underbara jullovet som jag så länge väntat på närmar sig, blir jag orolig för att det kommer bli skit. aldrig blir man nöjd.. men det ska nog bli bra! :)



Kommentarer
Postat av: L

Fin klara! Helt rätt, dra åt skogen! :D

2009-12-14 @ 22:33:04
URL: http://linbac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0