SJUKT BRA

De sista julklapparna är härmed inhandlade, duktigt! Hoppas och håller tummarna för att alla ska bli nöjda. Det enda jag har kvar nu är någonting till mig själv som jag kan ha på mig under julfirandet, men det får jag ta i morgon, då ska jag banne mig upp och hänga på låset till kupolen.

Easy-linepasset idag var GRYMT! helt sjukt vad jag körde skiten ur de tre tappra själarna som tog sig dit idag. Jätteduktiga. Nu sitter jag och käkar nötter ur den gigantiska skålen som står bredvid mig, farligt nära står den.

Alex glöm inte bort din uppgift nu under jul! :)

Jag bjuder på en bild från förra årets julfirande


Kommentarer
Postat av: Jag

Men söt tjej hej!

2009-12-23 @ 15:09:08
URL: http://linbac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0