massage?

Massagebänken står på plats, känner ni för lite avslappning så sväng förbi vettja. Kvällen har varit fantastisk, jag tror faktiskt att alla blev nöjda med sina julklappar. till och med tröjan jag köpte till Fabian blev bra. och då ska jag säga att han är inte den lättaste att köpa presenter till.

Idag kände jag en väldigt konstig känsla under julfirandet, jag vet inte om det är ett ålderstäcken men i vilket fall så kände jag hur roligt det var att ge bort presenter och se att man faktiskt gjorde sina närmaste så glada. Det bästa var inte att få paket, utan att ge. okej visst, jag är sjuukt glad över min massagebänk men det är ändå något extra med att få göra andra människor glada. usch, jag låter som en gammal mormor men vafan det är ju sant.

tack för en underbar kväll familjen, imorgon firas julen med mamma. bara jag och mamma hela dagen, det kommer bli toppen!

idre,städjan - sjukt underbar vandring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0