huvudstaden

Stockholm har mycket att bjuda på, men jag vet inte om jag skulle klara av att bo i den miljön. Stress överallt, tängsel och bara för stort helt enkelt. Ett tag skulle nog vara kul, men aldrig resten av livet.

Trippen till huvudstaden idag var blandad, att gå till axelssons var intressant och roligt. Jag fick verkligen upp ögonen för zonterapi, helt sjukt häftigt att man bara genom fötterna kan påverka hela kroppen. besöken på riksdagen och dramaten var däremot inte något för mig, förutom att vi mötte Johan Ulvesson på dramaten och såg reinfeldt utanför riksdagen då. :)

Mellan besöken på riksdagen och dramaten letade vi upp ett jättemysigt litet café med supergoda smothies, yummi! Där tillbringade vi våran två timmars fritid.

helt okej dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0