halka

inte så värstans pigg efter en lång dag igår. Julbordet ute i ulfsyttan var jättemysigt och trevligt men jag säger bara tur att alex var med, annars hede det kanske inte vart riktigt lika trevligt. jag var chauffören och satan vad halt det var på vägarna. men vi tog oss dit och vi tog oss hem. Hemresan däremot blev väldigt långdragen, men jag hoppas att ni fick en trevlig kväll tjejer! 

Egentligen är jag inte ett så stort fan av julbord. Jag har aldrig förstått mig på det där att man ska sitta och äta julbord timmar i sträck, vad är det som är så gott egentligen? eller är det att själva grejen känns lyxig med att det finns så mycket att välja på? aja, det här var mitt första och sista julbord det här året i alla fall, skönt. 

Idag väntar mer jobb och jag ska ta och pallra mig ner till SVEA redan nu. För idag ska jag fan i mig träna...

och du har tydligen mycket att berätta nu snygging, jag hör av mig! ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0