fröken finemang

klockan är 19:00 på juldagen, de flesta har börjat göra sig i ordning, ätit mat, kanske börjat med första glaset.. Jag sitter hemma har nyss kollat på första harrypotterfilmen som visades på tv3, funderar på att kolla på Narnia som börjar om en timme. Hoppas innerligt på att Sandra dyker upp under kvällen så att jag slipper sitta och känna mig ensam, som om jag är den enda i hela världen som sitter hemma för mig själv en kväll som denna. Jag låter patetisk men det är faktiskt inte så kul att sitta hemma helt ensam när man vet att alla andra är ute och roar sig och har kul och man själv kan inte roa sig på samma sätt bara för att man ska upp tidigt och jobba på ett förhoppningsvis dött jobb i morgon. Hur många går och tränar dagen efter en storhelg som denna? Jag gör en vild chansning på max cirka tio pensionärer och några träningsnarkomaner kanske. Nu kanske jag låter negativ, hoppas det, för det är meningen.

Jag kan trösta mig med att jag inte slösar en massa onödiga pengar på sprit, illamående, förstörd kväll osv. och i stället tjänar lite extra i morgon. men i nuläget känns det som att det skulle vara värt att ta den risken. Jag vill ut och träffa människor, dansa och ha fucking kul! har varit hemma alldeles för mycket nu. Så min beordning till er, hur bakfulla ni än är i morgon så kom ner till SVEA, ge mig skvaller, prata, var sociala, umgås, jag behöver det.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shet vad jag kände att jag behövde medlidande och där fick man de. Jag är i precis samma läge som du tror jag. Skitdag, ingenting händer, alla är ute och har kul! Jag ska dock inte jobba i morgon, men ändå så är jag opepp på allt OCH det blåser så inåt piiiip!

2009-12-25 @ 21:33:28
URL: http://linbac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0