ensamt, tyst, tråkigt.

så grymt tråkigt att vara hemma. Inga härjande irriterande flickor runt mig dygnet runt gör min vardag tråkig. Kan bara tänka mig hur jullovet kommer bli.. Jag ska ta vara på den här sista veckan nu. Under min vistelse hos  linnea i helgen börjar jag inse alla fördelar med att bo i skogen och det fins så sjukt mycket mer att göra ute på landet än inne i en tråkig lien lägenhet mitt i stan. Jag ska bli bondfru. Jag menar ofta att man tar bössan lägger den över axeln och bara går ut och skjuter någa skott när man bor som jag. nej då skulle man sitta ganska mycket i fängelset för mordförsök, mord eller andra tänkbara staff... nej, jag är ingen stadsmänniska punkt slut. jag älskar skogen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0