ut med julen

Julaftonen i år blev inte som julaftonen brukar vara, den blev så mycket bättre! Jag och mamma struntade i allt vad traditioner heter (förutm paketen då). Vi tog en långpromenad runt SSAB, gick ner till SVEA och sprang på löpbandet (klockan 3!), solade och göttade oss. lagade vanlig god mat, sket i kalle anka... Det var bra!

I morse åkte vi ut till mormor för julfrukost, hemmagjord gröt, hemmagjord sill, äkta vikabröd - det talar för sig. nu blir det bara till och ta det lugnt idag, sandra kommer senare och inviger massagebänken. i helgen blir det jobb för hela slanten och på måndag invaderar jag och alex Valbo köpcenter och IKEA!

Lin, Vik och Beck jag vill bara påminna er om att det är 152 dagar kvar tills vi lyfter och åker till Turkiet
jag bjuder på bilder från turkiet -06 ?













Kommentarer
Postat av: Anonym

152 dagar! Shet, helt sjukt ju. Jag längtar! <3

2009-12-25 @ 17:44:49
URL: http://linbac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0