äcklig?

Äntligen lite kyla i vår tråkiga vardag. Nu är det bara snön som fattas. Idag känner jag mig riktigt äckligt snuskig, för alla som ville veta det. Jag känner mig ful, äcklig, tjock, dålig, hungrig med mera med mera. Men jag är ändå ganska lycklig. Jag har ju fått min dos av bergendahl även en dag som denna. Tröttnar aldrig, saknar dig redan!

dagen för övrigt har bestått av miljöteknik all day! och jag gick i mål, lämnade in uppsatsen, blev väl ingen MVG uppsats direkt men jag börjar vänja mig. Det går utför minst sagt. Jag är skoltrött, jag skyller på det.

Imorgon är det ledig dag, först julhandling på kupolen med brudarna sen stjärnsund och äta kräftor med bror och Erika. kanske ska fösöka att få till någon slags träning. om  jag hinner.



Kommentarer
Postat av: s

du klarar dig inte utan mig:) desamma saknar dig massor!

2009-12-02 @ 21:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0