30/7 - 22:16

kasst på tv den här kvällen. friidrotten står på men intresserar mig inte. Svenskarnas tid är förbi, och det är inte roligt att kolla om inte Sverige är med. helst ska dom vinna också för att det ska vara intressant.

Jag börjar få lite lätt panik över att jag inte vet vad jag ska packa, hur mycket jag ska packa, hur länge jag ska vara borta och så vidare. Men det löser sig. slänger med lite mer  i packningen än vad som kanske behövs så klarar jag mig nog. Jag längtar samtidigt som jag vill att tiden ska stanna nu. Jag vill att måndagen ska vara nu samtidigt som jag bara vill leva kvar i det liv jag lever nu. Det är en krock av känslor och tankar i mig just nu. Det är väl som det ska vara med andra ord. Jag ska byta liv. leva på ett helt annorlunda sätt. ingen har sagt att det ska vara lätt.

Linnéa var förbi en sväng nu på kvällen. jag vill bara säga att du är en helt underbar person som jag alltid beundrat. jag förstår inte hur du alltid kan vara överallt och bry dig om alla runt omkring dig. Du är en av de allra bästa personerna jag någonsin träffat. Några kramar från dig nu innan jag åker var precis vad jag behövde. Du är en vän som jag aldrig kommer att glömma, aldrig kommer att tappa kontakten med, du är underbar Linnéa. glöm aldrig det. jag finns här för dig, ett samtal bort, jag älskar dig.



Kommentarer
Postat av: L

Du har hjälpt mig mycket under den här tiden, som jag sa idag. Ser upp till dig älskade vän. Mycket vi har gemensamt, eller tänker lika på. Jag saknar dig redan! Älskar dej <3

2010-07-30 @ 22:39:54
URL: http://linbac.blogg.se/
Postat av: lucke

fin bild :D

2010-07-30 @ 23:10:49
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: AlmaaaA

fin blogg :)

allt bra?

2010-07-30 @ 23:56:21
URL: http://ellamor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0